Автор карты: Arkan & Pidda Жанр: RPG Версия карты: v2.10 от 28.02.09 Язык: Английский Кол-во игроков: 10 Поддержка AI: Нет Размер: 480x480 Ландшафт: Ашенваль ОПИСАНИЕ: Очень красивыя RPG карта, на которой вам предстоит много путешествовать, исследовать местность, разговаривать с местными жителями и выполнять их поручения, чтобы получать всевозможные награды. Исследовать этот замечательный мир очень интересно, так как у авторов получилось создать стильный, красивый и эпический дизайн, в котором умело чередуются горы и деревья, поселения и поля, зеленая травка, вода и огромные каменные глыбы. Из особенностей карты стоит отметить ее размер, но кроме этого на карте присутствует очень много других более интересных наработок. Изменения в этой версий: New Features ============ -Split the Save/Load codes into 3 separate but connected codes -Saving now also saves Experience, 16 items and 20 abilities -Unlocked new areas -Added a global blue fog at night -Added 10 new learnable abilities -Added 5 new quests -Expanded the quest limit from 5 to 8 and made some changes to the Quest Manager -Max Level is temporarely set to 70 -Transports are now shown on the minimap -General code improvements and clean up of unused stuff -Improved and redesigned certain aspects of the Battle Engine -Made some changes to the Status Screen -Remade the Ability Manager -Reworked the Spawn engine -Added more weapon attachments -Updated Terrain -Updated the beastiary -Updated the item database -Updated the NPC database -Decreased visual size on items -You may now unlearn traits for a hefty price -Items that aren't picked up after 180 seconds disappear now Bug Fixes ========= -Fixed a fatal error sometimes caused by Witch's Anger Ability -Fixed the tool-tip for Rogue's Anger Ability -Fixed a bug with Aquablast combined with Extract -Fixed a bug that sometimes caused enemy spells to fire at the crystal in Draghan Village -Fixed some calculation errors in spell damage -Fixed a bug that allowed monsters to complete channeling after being killed -Fixed a visual bug with weapons disappearing after death -Fixed a cooldown issue with Divine Cross -Fixed a bug related to digging Balance Changes =============== -Reduced total Sorcery Points to 6 and changed levels when you get them -Redesigned many Buff/Ailment abilities -Rebalanced many Magicks and their cost -Replaced Vanish with Quicken -Replaced Poison (the skill) with Envenomed Weapons -Nerfed Templar's Crusader duration (60 --> 50 sec) -Updated and replaced some traits |